Tekija d.o.o. dvije godine krila tehničkog direktora, pa nakon našeg otkrića reagira priopćenjem

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp


Na naš e-mail od strane tvrtke Tekija d.o.o. stiglo je priopćenje s kojim promptno odgovaraju na naš jučerašnji članak pod nazivom “Gradska tvrtka Tekija dobila još jednog direktora..

Mora se priznati da su brzi u obrani novog tehničkog direktora, ali na naše upite poslane jučer o plaći novog tehničkog direktora, kao i o tome može li biti i tehnički direktor i član Nadzornog odbora iste tvrtke za koju prima cca 200 eura mjesečno, nisu odgovorili.
Isto tako, smatra li tvrtka Tekija d.o.o. da su Požežanke i Požežani budale koje su njima dužni plaćati račune za vodu, plaćati razne namete za njihove visoke plaće (Uprava), a da zauzvrat u tajnosti naprave novo radno mjesto tehničkog direktora i o tome ne obavijeste javnost više od dvije godine!
Zamislite da gradonačelnik imenuje novog pročelnika i ne obavijesti javnost o tome već kao dotični “mudri” čelnici gradske tvrtke šute.

Ugasili su sistematizacijom radno mjesto koordinator poslovanja s koeficijentom 5.0 (direktor je 6.0) zbog navodne uštede i onda navodno zbog Zakonskih okvira u tajnosti i bez informiranja javnosti stvore nove radno mjesto tehničkog direktora.
Je li tehnički direktor imenovan zaista zbog Zakonskih okvira ili zbog ispomoći na “Pleterničkoj aglomeraciji” tek ostaje za vidjeti.
Ako već priopćenje šalju zbog “Poradi potpunijeg informiranja javnosti” pitamo se zašto o tome šute dvije godine, sve do otkrića portala Požeški.hr?

Pitanje za kraj glasi, tko plaća dva direktora u gradskoj tvrtci? Pa vi drage čitateljice i čitatelji.

Priopćenje uvrijeđene tvrtke Tekija d.o.o. prenosimo u cijelosti:

“Poradi potpunijeg informiranja javnosti ovim putem želimo pojasniti razloge i način promjene organizacijske strukture unutar TEKIJE d.o.o. s  danom 01.07.2024. godine.

TEKIJA d.o.o. kao javni isporučitelj vodnih usluga ima obvezu usklađenja svog poslovanja sa zakonskim i podzakonskim propisima kojima  se uređuje područje djelovanja i način poslovanja javnih isporučitelja vodnih usluga.

Tijekom 2023. godine Vlada Republike Hrvatske donijela je obvezujuće Uredbe za javne isporučitelje vodnih usluga čije odredbe su javni isporučitelji, uključujući i TEKIJU d.o.o. dužni implementirati u svoje poslovanje.

Predmetne Uredbe objavljene su u Narodnim novinama (NN 70/2023) i uključuju:

1.            Uredbu o uslužnim područjima kojom se uspostavljaju nova uslužna područja, određuju njihove granice i Društva preuzimatelji. Navedenom Uredbom određeno je da uslužno područje broj 18 obuhvaća sve gradove i općine u Požeško-slavonskoj županiji a Društvo preuzimatelj na uslužnom području 18 je Tekija d.o.o., Požega. Iz navedenog proizlazi da je TEKIJA d.o.o. dužna preuzeti Društvo Vode Lipik d.o.o. koje obavlja pružanje vodnih usluga na području gradova Pakrac i Lipik te potom  kao jedinstveni isporučitelj vodnih usluga pružati svoje usluge na području cijele Požeško-slavonske županije. Postupak preuzimanja započet je donošenjem odluka nadležnih tijela TEKIJE d.o.o. i Vode Lipik d.o.o.

2.            Uredbu o posebnim uvjetima za obavljanje djelatnosti vodnih usluga kojom se propisuju posebni uvjeti koje mora ispunjavati jedinstveni javni isporučitelj vodnih usluga za obavljanje djelatnosti vodnih usluga (djelatnosti javne vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanje otpadnih voda), isprave kojima se dokazuje postojanje uvjeta te druga povezana pitanja uz utvrđivanje ispunjenja uvjeta.

Predmetnom Uredbom utvrđeni su posebni uvjeti za početak poslovanja jedinstvenog javnog isporučitelja uključujući i broj i kvalifikacije ključnih zaposlenika koje svaki jedinstveni javni isporučitelj vodnih usluga u obavljanju svoje djelatnosti mora imati. Odredbama Uredbe eksplicitno je navedeno koje to „ključne zaposlenike“ isporučitelji moraju imati te su određeni uvjeti koje osobe moraju ispunjavati za obavljanje tih poslova uz obvezu da su isti zaposleni na neodređeno vrijeme i u punom radnom vremenu. Jedan od „ključnih zaposlenika“, kakvu terminologiju uspostavlja Uredba, je i radno mjesto Tehničkog direktora s propisanim uvjetima: 

završen sveučilišni prijediplomski i sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih znanosti, polje građevinarstvo, strojarstvo ili elektrotehnika na kojem je stekao minimalno 300 ECTS bodova i najmanje šest godina radnog iskustva u struci od toga najmanje tri godine na rukovodećim poslovima.

3.            Uredbu o vrednovanju učinkovitosti poslovanja isporučitelja vodnih usluga i

4.            Uredbu o metodologiji za određivanje cijene vodnih usluga.

TEKIJA d.o.o. radi na implementaciji novih zakonskih obveza temeljeno na sve 4 navedene uredbe s planiranim rokom provođenja do kraja 2024. godine.

Obzirom na stjecanje uvjeta za odlazak u mirovinu g. Mile Beslića, dosadašnjeg Rukovoditelja Sektora Razvojno- tehničkih poslova TEKIJE d.o.o. te na nove zakonske obveze postojanja radnog mjesta Tehničkog direktora, Uprava Društva provela je postupak Izmjene i dopune Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu na način da je, između ostalog, formirano potrebno radno mjesto Tehničkog direktora koje ima ingerenciju nad Sektorom razvojno-tehničkih poslova i Sektorom vodnih usluga.

Napominjemo da se ovom promjenom ne povećava broj djelatnika unutar TEKIJE d.o.o. već naprotiv isti je smanjen a Tehnički direktor preuzima poslove dosadašnjeg Rukovoditelja Sektora razvojno- tehničkih poslova uz novododano rukovođenje i Sektorom vodnih usluga (vodoopskrba, odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda).

Radno mjesto Tehničkog direktora preuzeo je Krešimir Prpić, dipl. ing. građ.  inače dugogodišnji Voditelj Odjela odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda u TEKIJI d.o.o. te usporedno voditelj niza velikih projekata u kojima je TEKIJA d.o.o. investitor.

S poštovanjem,

TEKIJA d.o.o.”





Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)