20 godina broja 112: Dostupan 24 sata dnevno, 365 dana u godini

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp


Ravnateljstvo civilne zaštite i Služba civilne zaštite Požega povodom Dana europskog broja 112 organizirali su Dane otvorenih vrata te ugostili učenike Osnovne škole Dobriše Cesarića Požega – prenosi Požeško-slavonska županija.

Voditelj Službe civilne zaštite Požega Slavko Marinac istaknuo je kako je tijekom dvadeset godina korištenja broja 112 na području Županijskog centra u Požegi zabilježeno preko 800 tisuća poziva i registrirano preko 150 tisuća događaja.

Obilježavanju se pridružio i zamjenik požeško-slavonske županice Ferdinand Troha te zahvalio svim žurnim službama Požeško-slavonske županije na njihovom djelovanju.

– Naš Županijski centar 112 je srce, duša i mozak, a kad zatreba i mišići, u kriznim situacijama. Samo u ovih par godina iza nas, doživjeli smo svakakve prirodne katastrofe i bilo bi puno teže bez ujedinjenog broja. S pravom možemo biti ponosni na naše žurne službe – rekao je Troha.

Jedinstveni europski broj za hitne službe 112 u Hrvatskoj je uveden 11. veljače 2005. godine, a od tada je zabilježeno više od 37 milijuna poziva. Sustav 112 u Republici Hrvatskoj djeluje unutar Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova i neprekidno, 24 sata,  7 dana u tjednu, 365 dana u godini, osigurava zaprimanje dojava na jedinstveni europski broj za hitne službe 112 putem telefona, SMS poruka i e-poziva iz vozila.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)