Ponukani primjedbama građanki i građana Kutjeva, u vezi radnog vremena za stranke tvrtke Komunalno društvo Kutjevo, ali i primjedbama u vezi direktorice navedene tvrtke Željke Antunović, odlučili smo poslati nekoliko upita:
1. Koje je radno vrijeme Komunalnog društva Kutjevo za stranke?
2. Imate li saznanja da bilo koje drugo Komunalno društvo prima stranke od 6:00 do 14:00?
3. Da li stvarno mislite da će neka stranka doći u 6:00 ujutro?
4. Je li to radno vrijeme bilo privremeno ili će se promijeniti u normalno kao i kod drugih, od 7:00 do 15:00 sati?
Od postavljenih pitanja, očekivali smo u Zakonskom roku samo razumne odgovore na postavljena pitanja, a doživjeli smo šok i nevjericu od strane direktorice Željke Antunović.
U svojim odgovorima na naša pitanja, pored toga što je bila izuzetno bahata, bezobrazna i nekulturna, direktorica Antunović je prevršila sve mjere dobrog ukusa i odgovaranja na pitanja koja je dužna odgovoriti prema Zakonu o pravu na pristup informacijama.
Na naš upit zašto je radno vrijeme od 6:00 sati jer i samim Kutjevčankama i Kutjevčanima nije jasno zašto se tvrtka tako rano otvara za rad sa strankama, prema odgovorima koje je dostavila, vidno izgubljena direktorica govori u ime fizičkih zaposlenika tvrtke Komunalno društvo Kutjevo, koji zaista rade od ranih jutarnjih sati razne teške fizičke poslove kao što su košnja trave i pogrebne usluge, budući da je prirodno da što se više dan bliži poslijepodnevnim satima, temperature su sve veće i veće.
Samo ne znamo kakve veze rad sa strankama i njezin ured imaju s time kada i što točno rade zaposlenici koji zaista rade teške poslove, jer ona s njima to ne radi.
Isto tako, direktorica s ponosom naglašava “Što se tiče stranaka, naše radno vrijeme je od 0-24 sata i to subotom i nedjeljom – ne propisano; mislim da shvaćate što Vam govorim, naime Komunalno društvo obavlja i djelatnost sahrana i ukopa (Uprava groblja) a znamo da smrt ne bira tako da prilikom smrtnog slučaja koji se dogodi subotom, nedjeljom ….odnosno van radnog vremena, ured se otvara i ispisuje se potvrda o ukopu strankama, odnosno posjedovanju grobnog mjesta, bez koje se ne može obaviti sahrana. Ukoliko preminuli nema grobno mjesto, tada se ide na groblje i utvrđuje gdje će se ukopati, i ne pita se koji je dan i koje radno vrijeme.”
Čini se da bi Kutjevčanke i Kutjevčani trebali biti ponosni, a možda bi trebali razmisliti i o gradnji kakvog omanjeg spomenika direktorici Željki Antunović jer je toliko ljubazna da će izvan radnog vremena nekoj ožalošćenoj obitelji obaviti ono što je u opisu posla tvrtke kojom presjeda.
Dakle Kutjevo ne treba brinuti, ako netko umre, direktorica odmah dolazi riješiti stvar, bez obzira koji je dan i koje je radno vrijeme.
Isto tako, direktorica Antunović se nastavlja hvaliti radom tvrtke koju vodi: “Nadam se da ste zadovoljni mojim odgovorima, voljela bi da mi kažete koje su to nezadovoljne stranke jer Komunalno društvo Kutjevo sa svojim vrijednim odnosno prevrijednim radnicima koji marljivo rade apsolutno sve poslove koje postoje (zamislite kada je zimska služba, da li bi bilo potrebno propisati radno vrijeme za čišćenje snijega)”
Ovdje se ponovno jasno vidi da direktorica u prvi plan gura rad svojih zaposlenika i da miješa rad sa strankama i posao zaposlenika koje ona predvodi. Čini se da bi Kutjevčani trebali biti zahvalni jer plaćaju razne namete prema Komunalnom društvu Kutjevo i što zauzvrat ne moraju sami čistiti snijeg, već tvrtka koja je za to zadužena i plaćena.
Direktorica nastavlja u istom tonu: “koliko u Kutjevu ima manifestacija godišnje, i nedavno smo dobili pohvalu na portalima (osim Vašem, ok)” Ovakav odgovor priliči jednom djetetu od nekoliko godina starosti, a ne čelnoj osobi važne Gradske tvrtke. Čini se da je direktorica stava da bi se trebalo hvaliti tvrtku s naglaskom na nju, iako sav posao na terenu obavljaju drugi ljudi, a ne ona.
Zatim naglašava: “Na vratima KD propisano piše radno vrijeme i broj telefona i svatko tko dođe, npr u pola 3 može nazvati i ja sam uvijek nazad u uredu. To sve piše na mojim vratima.”
Na osobnom primjeru se glavni urednik portala Požeški.hr Mateo Pejaković uvjerio u ovo što je direktorica navela. Naime, u dolasku (u ulozi stranke, ne medija) direktorica je naglašavala nekoliko puta da smo kasno došli i da je radno vrijeme do 14:00 sati za stranke, a bilo je 20 minuta do kraja radnog vremena, odnosno do 14:00 sati. Ako je vidno ljutita reagirala i naglašavala da smo joj došli na kraju smjene, teško je za vjerovati da bi se vratila da netko zaista nešto treba, a što se na vlastitoj koži uvjerio glavni urednik portala Požeški.hr u ponovnom dolasku nakon nekoliko dana, ali iza 14:00 sati i ponovno u ulozi stranke, ne kao predstavnik medija. Direktoricu Antunović kontaktirao je na kontakt broj koji je bio napisan na papiru na vratima tvrtke, a ona je rekla da se dokumentacija ubaci u sandučić, da je ona otišla kući.
I za kraj, krajnja bahatost i drskost ljutite direktorice Željke Antunović:
“i tako, dok Vi svi lijepo spavate i dok popijete svoju prvu kavu u 9 sati u kafićima mi smo već “mrtvi umorni”
S poštovanjem,Željka Antunović, direktorica Komunalnog društva Kutjevo”
Čini se da nitko drugi ne radi, i da drugi nitko nije zaposlen osim direktorice Antunović. S obzirom na navedeno i na trud i zasluge koje očigledno prema napisanom očekuje direktorica Željka Antunović, portal Požeški.hr će razmisliti o pisanju prijedloga predsjedniku Republike Hrvatske Zoranu Milanoviću za neko od Odlikovanja prema prevrijednoj direktorici, a isto tako ćemo razmisliti o pisanju prijedloga i županici Požeško-slavonske županije Antoniji Jozić za neku od nagrada koje dodjeljuje Požeško-slavonska županija.
Za kraj bi direktorici rekli da je ona plaćena od Kutjevčanki i Kutjevčanka za posao koji obavlja i to ne malo s obzirom na to da u prvi plan gura zaposlenike koji obavljaju fizičke poslove a predstavlja ih kao zajedničke zasluge i isto tako, direktorica ne radi probono odnosno besplatno da bi joj netko trebao reći bravo. Ako tempo ne može pratiti, mladih ljudi je puno s visokim obrazovanjima koja bi se sa zadovoljstvom dokazivala na nekim radnim mjestima kao što je i ovo navedeno.
Posao treba raditi, a ne se vješto skrivati iza rada podređenih.
Navedimo samo da je direktorica Antunović, 2014. godine bila kao nezavisna u “utrci za gradonačelnicu Kutjeva” no kao što se može pretpostaviti, nije uspješno prošlo.
Prvo poraditi na kulturi, bontonu i spustiti ego, a onda odgovoriti na pitanja koja su po Zakonu potrebna odgovoriti.
Čini se da dok gradonačelnik Grada Kutjeva Josip Budimir igra nogomet, direktorica Antunović bez nadzora radi što hoće, a sve na štetu Kutjevčanki i Kutjevčana. Ako je ovakva prema medijima, što tek građanke i građani mogu očekivati?
U nastavku donosimo odgovor direktorice Antunović: