Nekoliko naših čitatelja, inače kupaca šumarije, točnije Uprave šuma podružnice Požega, obratilo nam se sa svojim problemom. Naime, oni nam tvrde da ogrjevna drva koja su platili u travnja ove godine, još nisu dobili. Za komentar smo priupitali Voditelja Uprave šuma podružnice Požega Milana Jurkovića, čiji odgovor prenosimo u cijelosti:
“Poštovani, UŠP Požega kontinuirano vrši uplatu ogrijeva za građanstvo na svih 6 šumarija. Najveća potražnja je na šumariji Požega, što je i logično zbog najvećeg broja građanstva koje gravitira šumariji Požega, zbog čega imamo određenih problema sa kašnjenjem isporuke uplaćenog ogrijeva . Šumarija Požega, kao i sve ostale šumarije, isporučuje i otprema ogrjevno drvo građanstvu svakodnevno od početka ove godine. Uplate za ogrjevno drvo na blagajni šumarije počeli smo primati krajem siječnja, pa sve do kraja svibnja. Nakon toga uplate se vrše povremeno prema stanju proizvedene drvne mase u šumi. Do danas je na blagajni šumarije Požega uplaćeno 16.266 kubika drvne mase od čega je otpremljeno 13.923 kubika, dakle, za otpremu nam je preostalo točno 2.343 kubika. Prema tome, sva preostala neotpremljena količina trebala bi biti isporučena do kraja listopada. Hrvatske šume nemaju nikakav ugovor s prijevoznicima i ne postoji zakonski rok niti je na bilo koji drugi način definiran rok isporuke. Građani sami odlučuju i dogovaraju prijevoz uplaćenog ogrijeva između nekoliko izvođača koji rade na našem području. Većina tih prijevoznika posluje i na drugim šumarijama, te osim ogrjevnog drva za građanstvo, prevoze i drvne sortimente drvnoj industriji, prema kojoj smo također uvjetovani planiranim dinamikama, tako da nisu u mogućnosti svakodnevno prevoziti ogrjevno drvo građanima. Veća količina ogrjevnog drva koju imamo na pomoćnim stovarištima je posječena u sanacijama vjetroloma koji je nastao kao posljedica velikog olujnog nevremena 19.07.2023. godine, i koja zbog dugotrajnog stajanja (od prošle godine) više ne udovoljava kvaliteti ogrjevnog drva prve klase koju su građani uplatili, te takvo drvo ne možemo isporučiti građanima već ga otpremamo koogeracijama i proizvođačima peleta. Svježe proizvedenog ogrjevnog drva nema toliko da bi isporuka drva bila završena u kratkom roku ,već se isporuka odvija kontinuirano prema dinamikama proizvodnje i kapacitetima prijevoznika. Do sada uplaćena i sva preostala neotpremljena drvna masa trebala bi biti otpremljena do kraja listopada, te će nakon toga biti omogućena uplata ogrijeva za građanstvo, ukoliko bude interesa.”
Nekoliko kupaca “Hrvatskih šuma” tvrde da drva plaćena u travnju još nisu dobili. Evo što kaže voditelj podružnice
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp