Kandidat za gradonačelnika Požege ispred SDP-a, Mitar Obradović, jučer je obišao gradsko odmaralište Baška te javnosti predstavio oštro intoniranu kritiku sadašnjeg stanja, ali i konkretan plan obnove i prenamjene objekta.
“Posjetio sam požeško odmaralište u Baškoj i zatekao zatvoren, zapušten i sramotno zanemaren objekt uz jednu od najljepših plaža Jadrana. To je ruglo, a ne ponos grada. Zamišljeno da bude ogledni primjer Požege i Zlatne doline – ono je danas simbol nebrige i nemara,” rekao je Obradović.
Djeca samo ljeti, direktor cijele godine
Odmaralište je, kako navodi, godinama bilo zatvoreno za građane, a danas ga koriste samo školska i vrtićka djeca – i to isključivo tijekom ljeta.
“Trgovačko društvo koje njime upravlja u vlasništvu je Grada Požege i u sustavu je PDV-a. To znači da roditelji plaćaju dodatne troškove na boravak djece. Povrh svega, ta tvrtka ima direktora koji prima plaću cijele godine, iako objekt devet mjeseci ne radi. Funkcija tog direktora slobodno se može nazvati ‘čuvar plaže u zimskom periodu’,” izjavio je kandidat SDP-a.
Upravljat će Požežani – kroz udrugu građana
Obradović je jasno najavio da će, ako dobije povjerenje građana 18. svibnja, u potpunosti promijeniti model upravljanja odmaralištem.
“Odmaralištem će upravljati sami Požežani kroz udrugu građana, s jasnim pravilima i bez direktora koji sjedi na plaći dok vrata ostaju zaključana. Tako ćemo i cijenu korištenja moći smanjiti, a objekt konačno otvoriti za rad tijekom cijele godine,” poručuje Obradović.
Odmaralište otvoreno tijekom cijele godine – za sve generacije
Plan koji najavljuje uključuje i obnovu objekta, no kako naglašava – “ne za milijune, već uz volju i razum”. Novi model korištenja odmarališta uključivat će:
● vrtićku i školsku djecu
● sportske klubove – za pripreme i ljetovanja
● umirovljenike – za pristupačan odmor
● udruge osoba s invaliditetom – za terapijske i zdravstvene programe
● gospodarstvenike i OPG-ove – za promociju i prodaju domaćih proizvoda
“Zamislite štandove naših OPG-ova i obrtnika na šetnici uz plažu, tik ispred odmarališta. To je prava promocija Požege i Zlatne doline pod pokroviteljstvom naših turističkih zajednica”, zaključio je Obradović.
“Za sve ovo ne treba puno novca. Treba volje i pameti. Zato put birališta 18. svibnja, birajte i pamet i volju.
Vrijeme je da Požežani ponovno dobiju svoje more – tijekom cijele godine.“
#VrijemeZaBuđenje