U petak će se održati peta sjednica Gradskog vijeća Grada Požege, na kojoj će vijećnici raspravljati o četiri točke dnevnog reda. Među njima, posebnu pažnju privlači Prijedlog Odluke o ustrojstvu upravnih tijela Grada Požege, koji donosi značajne promjene u organizaciji gradske uprave.
Trenutno je gradska uprava podijeljena na sedam upravnih tijela – pet odjela i dvije službe. To su:
- Upravni odjel za samoupravu (pročelnica Ljiljana Bilen),
- Upravni odjel za društvene djelatnosti (pročelnica Maja Petrović),
- Upravni odjel za imovinsko-pravne poslove (pročelnica Klara Miličević),
- Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarstvo (pročelnica Jelena Vidović),
- Upravni odjel za financije i proračun (pročelnica Slavica Kruljac),
- Služba za javnu nabavu (pročelnica Ivana Ćališ),
- Služba za unutarnju reviziju (voditeljica Ivana Šimunović).
Prema novom prijedlogu, broj upravnih tijela bi se smanjio na četiri – tri odjela i jednu službu:
- Upravni odjel za samoupravu,
- Upravni odjel za financije i proračun,
- Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, zelenu tranziciju, komunalne djelatnosti i upravljanje imovinom,
- Služba za unutarnju reviziju.
Odlukom bi s radom prestali Upravni odjel za društvene djelatnosti, Upravni odjel za imovinsko-pravne poslove te Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarstvo. Njihove bi nadležnosti bile raspodijeljene između preostalih odjela.
Iz Grada Požege navode kako je razlog ove reorganizacije povećanje efikasnosti rada gradske uprave i bolja koordinacija srodnih poslova. Cilj je, kako ističu, postići veću dostupnost i kvalitetu usluga za građane, ravnomjernije rasporediti poslove među službenicima te smanjiti administrativno opterećenje.
Predloženim ustrojstvom želi se da svako upravno tijelo bude fokusirano na racionalan broj funkcionalno povezanih zadataka te da gradska uprava djeluje učinkovitije, kako u operativnom, tako i u razvojnome dijelu.
Uz ovu točku, vijećnici će raspravljati i o izmjeni Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika. Prema našim neslužbenim informacijama, novost je uvođenje radnog mjesta pomoćnika pročelnika, koje bi imalo nešto niži koeficijent od pročelnika.
No, iako se kao razlog promjena navodi povećanje učinkovitosti i racionalizacija poslovanja, postavlja se pitanje kadrovske logike – jer će Grad ovom odlukom ostati bez tri pročelnice, ali će istovremeno, kako neslužbeno doznajemo, Slaven Paponja, koji je prema riječima mnogih najbliži suradnik i desna ruka gradonačelnika prof. dr. sc. Borislava Miličevića, napredovati na novo radno mjesto „pomoćnik pročelnika“. Hoće li to doista tako biti, doznat ćemo uskoro.






















