Gospođa Marija Japarić na požeškoj tržnici prodaje punih 50 godina. Kad je davne 1973. godine počela raditi u tadašnjem Jasinju u sklopu tržnice, imala je nepunih 30 godina. Od 1993. godine na vlastitom štandu prodaje isključivo domaće proizvode.
-Nekad je tržnica bila puna, nije se moglo proći, a sad možete trčati kroz nju. Nije u to vrijeme bilo trgovačkih centara i dobro smo prodavali, sad je to ipak slabije. Moramo puno toga imati u ponudi da bi se nešto zaradilo – kaže nam.
Dodaje da joj je tržnica bila izvor prihoda kako bi prehranila obitelj te da nije imala priliku ni pomišljati o odustajanju.
-Morala sam raditi. Djeca su bila mala i morala sam zaraditi. Radila sam na tržnici i čuvala njih, sad ja radim s njima, pomognem im koliko mogu – prepričava. U šali dodaje da je tijekom ovih 50 godina imala na tržnici puno direktora, a prisjetila se i mnogih prijatelja i kolega.
-Nema više nikoga od njih. Umrli su. Sad su došli mladi. Ni ja ne dolazim svakodnevno, ali veći dio godine sam tu. Završili su poslovi u polju pa sad češće dolazim prodavati. Tu mi je najlakše – dodaje na kraju Marija, vitalna osamdesetogodišnjakinja kojoj su danas njezine kolege s tržnice od srca zapljeskali i čestitali nakon što ju je Domagoj Lovrić, direktor Komunalca Požega d.o.o. iznenadio cvijećem i prigodnim poklonom za svih 50 godina na požeškoj tržnici.
Blagdansko vrijeme bila je prigoda za tradicionalno darivanje zakupaca kojih je trenutačno u prostoru tržnice 23, a tu su i dva marketa te ribarnica i kafić.
-Tržnica je u vlasništvu grada Požege, ali pod upravljanjem Komunalca. Pred tržnicom su novi, veliki izazovi koji će se provoditi kroz ITU mehanizme (integrirana teritorijalna ulaganja). Konstantno smo u komunikaciji s Gradom što i kako napraviti prije svega oko izmještanja tržnice na privremenu lokaciju kako bi se zakupcima omogućio rad bez prekida tijekom rušenja postojeće i izgradnje nove tržnice – rekao je direktor Lovrić.
Idejna rješenja postoje i riječ je o velikom projektu Grada Požege, dok je Komunalac samo potpora u donošenju najboljih rješenja kako za zakupce tako i za kupce.