Evo na što je Turistička zajednica Požeško-slavonske županije potrošila 576.500,00 kn i kome su dali poslove

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp


Prije nekoliko dana, neki požeški portali izrazili su sumnju u namjensko i opravdano trošenje financijskih sredstava Turističke zajednice Požeško-slavonske županije.
Objavljeni članci ponukali su nas, da objavimo i mi svoje istraživanje na ovu temu.

Konkretno, povukli su pitanje zašto je za Turistička zajednica Požeško-slavonske županije, na čelu s direktoricom Majom Jakobović za trominutni film potrošila više od 60 tisuća kuna i zašto se isti ugovor skriva?

Ovaj članak se neće bazirati na trominutni film od gotovo 10 000 eura, već o drugim ugovorima i iznosima Turističke zajednice Požeško-slavonske županije.

Kao što možete vidjeti, u posjedu smo dokumenta koji nam je dostavila Turistička zajednica Požeško-slavonske županije.

Na žalost, u tom dokumentu su vidljivi enormno visoki iznosi za pojedine stavke, ali i ono još tužnije i još bolnije, ono što se nadamo da će ubrzo rezultirati i smjenom čelne osobe Turističke zajednice Požeško-slavonske županije je to da niti jedan od tih enormno visokih iznosa nije dobila niti jedna tvrtka iz Požeško-slavonske županije, sve su iz Zagreba!

Kako se može vidjeti u dokumentu, tvrtka Ador d.o.o. iz Zagreba, dobila je posao od 48.500,00 kuna za usluge dizajna world wide weba stranice (www).

Tvrtka S.T.A.R. Digital d.o.o. također iz Zagreba, dobila je 260.000,00 kuna za stavke marketing i oglašavanje.
Onaj tko je iole upoznat s područjem marketinga i oglašavanja, svjestan je što se sve za navedeni iznos može napraviti, a s obzirom na to da mi nismo upoznati na što je novac potrošen, očekujemo od Turističke zajednice Požeško-slavonske županije da javno obznani jer osim nekoliko plaćenih (sponzoriranih) oglasa na Facebook stranici Turističke zajednice PSŽ, drugi vid oglašavanja i marketinga nismo vidjeli.

Idemo dalje, tvrtka DCT – Digitalne kulturne transformacije d.o.o. ima sjedište u Zagrebu, nećete vjerovati.
Njima je Turistička zajednica Požeško-slavonske županije dodijelila posao “težak” 110.000,00 kuna za usluge grafičkog oblikovanja.

O tvrtki Balduči Film d.o.o. naravno iz Zagreba i izradi trominutnog filma teškog prema ovom dokumentu 62.500,00 kuna, odnosno za uslugu produkcije promotivnog filma nećemo pretjerano komentirati, kako smo već u uvodu rekli, dva požeška portala su “načeli” upravo tu temu, objasnili je i predočili račune.

Tvrtka EXE – produkcija d.o.o. i pazite slučajnosti opet iz Zagreba.
Dobili su posao od 50.000,00 kuna za usluge promidžbenog fotografiranja.

I kao šećer na kraju, tvrtka, obrt ili što već točno je, pod nazivom SALAR, Digital Media.
Pokušali smo pronaći podatke o sjedištu i vlasniku, ali nije moguće pronaći niti na stranicama FINI INFO niti na Google-u.
Nadamo se da za ovo Turistička zajednica ima dobro opravdanje jer ovako na “prvu” može ne daj Bože ispasti da je nekakva malverzacija u pitanju, a znamo da se u našoj poštenoj Republici Hrvatskoj takve stvari ne rade, to najbolje svjedoči današnje uhićenje i ostavka ministra Darka Horvata.
Na stranicama FINE postoji obrt SALAR, naravno iz Zagreba – ali ovdje je navedeno drugo puno ime.
Dodijeljen im je posao “usluge promocije” u iznosu od 55.000,00 kuna.

Kad se na kraju “podvuče crta”, dolazimo do ukupnog salda od 576.500,00 kuna i sve do zadnje lipe od tog iznosa otišlo je u Zagreb.
Niti jedna tvrtka s područja Požeško-slavonske županije očito nije sposobna, kvalitetna ili dovoljno podobna po mišljenju Turističke zajednice Požeško-slavonske županije i njezine direktorice Maje Jakobović.

Pitamo se, je li čudno što je županiju prema posljednjem popisu stanovništva (2021.) napustilo gotovo 14 000 stanovnika?

Podsjetimo da je nedavno direktorica Turističke zajednice Grada Požege Silvija Podoljak dala otkaz zbog neusporedivo manjeg “propusta”.

Direktorica Maja Jakobović na čelu Turističke zajednice Požeško-slavonske županije “preživljava” više od 11 godina sve političke čelnike.
Bila je direktorica u mandatu župana Marijana Aladrovića, u dva mandata župana Alojza Tomaševića i sada u mandatu aktualne županice Antonije Jozić.

Hoće li županica Antonija Jozić braniti neobranjivo ili će dovesti “svježu” i mladu osobu na čelno mjesto, osobu koja neće imati problem s time da što više poslova dodijeli našim lokalnim tvrtkama, odnosno tvrtkama s područja Požeško-slavonske županije ostaje nam za vidjeti.


Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *