U Studencu, Loniji i Pemu vjernost vrijedi više, a uz posebne pogodnosti lakše se nositi s izazovima inflacije

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp


Uz pogodnosti programa vjernosti Studenca, kupci integriranih lanaca
Pema i Lonije i dalje mogu uživati i u pogodnostima koje donose Pemo Club i Lo-Lo
kartica


Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i najbrže
rastući lanac s najvećom mrežom prodavaonica, njih gotovo 1100, još je jednom
pokazao koliko brine o svojim kupcima. Naime, u cilju da unaprijedi, ali i
pristupačnošću olakša iskustvo kupnje, posebno u vrijeme inflacije, unutar programa
vjernosti Studenca te programa preuzetih trgovačkih lanaca Pema i Lonije, kupce
očekuje niz akcija i pogodnosti.

U Studencu vjernost nastavlja vrijediti više, pa tako u programu vjernosti i istoimenoj
aplikaciji ‘Moj Studenac’ kupce očekuju brojne pogodnosti poput kupona dobrodošlice
od 20 % popusta, 7 % popusta na svaku kupnju, 10 % popusta na ukupnu kupnju u
zamjenu za prikupljene bodove, kombo kupona, kupona s popustima te nagradnih
natječaja. Također, u aplikaciji je moguće prelistati i aktualne tjedne kataloge te još
jednostavnije pronaći proizvode po povoljnijim cijenama. Uz to, bez obzira na to gdje
se nalazili, kupci uvijek mogu pronaći najbližu prodavaonicu Studenca, provjeriti
radno vrijeme te obaviti kupnju.

Nadalje, Studenac je učinio i korak bliže kupcima Pema i Lonije koji su nedavno
integrirani u Studenac mrežu. Naime, kupci i dalje na lokacijama prodavaonica, koje
su kao Lonia ili Pemo prešle u Studenac, mogu koristiti svoje Pemo Club i Lo-Lo
kartice te pogodnosti njihovih programa. Međutim, preuzimanjem ‘Moj Studenac’
aplikacije postaju dio programa vjernosti Studenca te mogu uživati i sve pogodnosti
tog programa.

Vjernost u Studencu vrijedi više, a orijentiranost na kupce temeljna je vrijednost
kompanije. Upravo je zato Studenac svojim dodatnim pogodnostima i prilikama za
uštedu odlučio svim svojim kupcima i dalje osiguravati ugodno iskustvo kupnje.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *