USKRŠNJI DAR Područna škola Biškupci će ipak dobiti uređenje kuhinje!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp


Podravka je udvostručila iznos koji je prikupljen u akciji Vegete „Doniramo i školske kuhinje renoviramo“ pa će, umjesto planiranih tri, svih deset škola finalista dobiti novac.

Prijave na natječaj Podravke i Vegete za uređenje školskih kuhinja i blagovaonica poslalo je više od 150 škola iz cijele Hrvatske. Od 15. veljače do 15. ožujka u akciji „Doniramo i školske kuhinje renoviramo“ od prodaje svakog Vegeta plavog pakiranja za donacije školama izdvojeno je 0,10 eura.
Među pristiglim prijavama škola odabrano je njih deset među kojima su od 20. do 30. ožujka svojim glasovima na web stranici građani imali priliku odabrati tri škole kojima će biti donirana sredstva prikupljena prodajom Vegeta plavog pakiranja – prenosi Danica.

Podravka je u konačnici, kako bi pomogla uređenju većeg broja škola od inicijalno planiranog, udvostručila iznos prikupljen posebnom prodajnom akcijom i odlučila pomoći uređenju školskih kuhinja i preostalih sedam škola koje su ušle u finale natječaja.

Podravka i Vegeta uz pomoć potrošača, tako, uredit će kuhinje u osnovnim školama Repušnica (područna); “Dr. Branimira Markovića” Ravna Gora; „Silvija Strahimira Kranjčevića“ Senj; područna škola Biškupci; Stari Grad na Hvaru; područna škola Grabovac; „Fran Franković“ Rijeka; „Dobriša Cesarić“ Osijek; „Ivana Kukuljevića“ Sisak i „Mihovila Pavleka Miškine” Đelekovec.

Tako će Podravka i građani koji su sudjelovali u akciji kupnjom Vegete zajedno donirati 74.000 eura za uređenje ukupno deset školskih kuhinja i blagovaonica.

Od toga, tri će škole s najvećim brojem glasova podijeliti sredstva prikupljena prodajnom akcijom, ukupno 37.000 eura, dok će na preostale škole, njih sedam, u jednakim dijelovima biti podijeljen preostali iznos.

“Uvođenje besplatnih obroka u sve osnovne škole s pravom je naišlo na široku podršku. Podravka kao kompanija već godinama surađuje s mnogim školama na unapređenju školske prehrane, pa smo i ovom inicijativom željeli pomoći u osiguravanju uvjeta da besplatni obroci u što većem broju škola budu kvalitetni i hranjivi“, poručila je Sanja Kelek, direktorica marketinga Kulinarstva Podravke.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)