Problem nije riješen, to je samo “mazanje očiju” stanovnika Mlinske ulice!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp


Nakon što smo prvi i jedini pisali o problemu pristupa autobusnoj stanici u Mlinskoj ulici u članku Napravili autobusnu stanicu do koje nema sigurnog prilaza niti staze, neki kolege tvrde da je označen pješački prijelaz i da je tako problem riješen, te da bi još trebalo napraviti nešto po pitanju brzine, odnosno o usporavanju prometa na toj dionici.

Naime, nekoliko obitelji iz navedene ulice zamolilo nas je da im pomognemo u rješavanju problema, budući da je prilikom postavljanja nove autobusne stanice od strane Grada Požege, točnije Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i gospodarenje zaboravljeno napraviti pristupni put odnosno prilaz. Roditelji školaraca, ali i mještani Mlinske ulice u strahu su morali pretrčavati ulicu u kojoj, kako nam govore vozači voze “kao na utrkama” jer propisni prijelaz nije označen. Namjerno ili ne namjerno, nije nam poznato.

Na službenim stranicama Grada Požege objavili su sljedeći citat: “Nove autobusne nadstrešnice su prema zahtjevima Mjesnih odbora postavljene u Ulici Eugena Kvaternika ispred k.br. 32, u Mlinskoj ulici nasuprot k.br. 7 te u Industrijskoj ulici ispred trgovine „Alles“.
Ne znamo s kime su točno iz Grada razgovarali iz Mjesnih odbora, no nama je rečeno da je točno da su tražili postavljanje natkrivenih autobusnih stanica, ali u smjeru Požege, a ne Mihaljevaca i Kaptola.

Dakle, stanovnici Mlinske ulice su tražili natkrivenu autobusnu stanicu dok čekaju autobus za odlazak u bolnicu, u centar grada ili u školu, a ne u suprotnom smjeru.
Prioritet i zahtjev stanovnika ulice nije uvažen niti realiziran.

Nadasve fascinantni Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarenje Grada Požege odabrao je taktiku “mazanje očiju” stanovnika Mlinske ulice jer problem očito nisu kadri, ili laički rečeno sposobni riješiti. Problem bi bio riješen da je autobusna stanica premještena na drugu stranicu ulice, kako su mještani i tražili i kako bi imala svoju maksimalnu svrhu.
Ovo je najbolji primjer kako se razbacuje i troši novac poreznih obveznika, vaš novac drage čitateljice i čitatelji i kad se radi po principu “pretakanje iz šupljeg u prazno”.

S obzirom na to da će u narednim danima vječito sporni Upravni odjel koji je težak uteg za gradonačelnika već dugo vremena dobiti novu, privremenu čelnu osobu, nadamo se da će ona uvidjeti problem i znati ga riješiti na adekvatniji i primjereni način, a na zadovoljstvo mještana Mlinske ulice u Požegi.


Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)